زوم بر روی عکس تا 1000 برابر بدون کم شدن کیفیت

حتما شما نیز دیده اید که در تمامی نرم افزارهای ویرایشگر عکس حتی فوتوشاپ پس از زوم کردن بر روی یک عکس ، به طور طبیعی کیفیت عکس کاهش میبابد. اما در این ترفند قصد داریم ترفندی را معرفی کنیم که در اصل با استفاده از یک ابزار خاص انجام میشود و به وسیله آن میتوانید تا 1000 برابر بر روی یک عکس زوم کنید اما بدون اینکه اندکی از کیفیت عکس مورد نظر کاهش یابد. تا حدودی این موضوع غیر ممکن به نظر میاید اما میتوانید آن را امتحان کنید!


بدین منظور کافی است نرم افزار STOIK Smart Resizer رو از اینترنت دریافت کنید. با استفاده از این ابزار میتوانید موضوع فوق را انجام دهید. لازم به ذکر است که این نرم افزار از نرم افزارهایی است که پلیس از آنها استفاده میکند.
دانلود
حجم: 1.7 مگابایت
کرک



دیگه اگر نظر ندین از این برنامه های کمیاب براتون نمیگذارم

 حداقل یک کلیکی روی تبلیغاتمون بکنید 

نظرات 10 + ارسال نظر
کامی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:32 ب.ظ

ای ول ! عجب نرم افزار توپی بود . کلی حال دادی دمت گرم !

parham سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:07 ب.ظ

عکس اگه دیجیتال باشه خوبه
در غیر اینصورت زیاد کارایی نداره

مجتبی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.asre-novin.com

برو به این آدرس:
www.asre-novin.com/admin.php
گفتم که زنگ بزن

لیلا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

دوست من سلام
من در پرشین گیگ اکانت دارم اما نمی دونم چطوری از ان استفاده کنم
مثلا می خوام یه صفحه درست کنم ولی نمی دونم چطوری اپلود کنم ظمنا اکانت من کنترل پنل نداره ایا اکانت شما داره؟
مرسی

لیلا

جلال چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ب.ظ http://jalalonline.mihanblog.com/

ای والله واقعا که باحالی

رضا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:05 ب.ظ

کرک نرم افزار چیه؟
پیدا نکردم

منصور پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ

اقا مهدی نرم افزار باحالیه ولی من نتونستم کرک اونو بدست بیارم لطفا کمک کنید

منیژه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ق.ظ

می خوام فعلا امتحانش کنم ولی می دونم که چیز توپیه

ژیلینا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ

نرم افزار توپی بود . کلی حال دادی

متین سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ

خیلی مزخرف و بیخوده فوتوشوپ خیلی بهتر اینکارو انجام میده. به داونلود کردنش نمی اره. کراکش هم لینک قلابیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد