طراحی 3 بعدی سر و صورت به گونه ای بسیار واقعی

برای ساخت صورت ها 3 بعدی مورد نیاز انیمیش ها معمولا از نرم افزارهای بزرگ این کار مانند 3D Studio Max , Maya , Cinema4D , MotionBuilder و ابزارهای بزرگ و سنگین این چنینی استفاده  می شود . حال اگر شما از کار با این نرم افزارهای بزرگ 3 بعدی ساز خسته شده اید , محصول قدرتمند و موفق شرکت DI-O-MATIC کار را برای شما آسان تر و تخصصی تر کرده است تا به آسانی به خلق صورت ها سر های بسیار واقعی و یا کاریکاتوری و حتی کارتونی اقدام کنید !

این نرم افزار که Facial Studio نام دارد پس از موفقیت پلاگین مخصوص 3d Studio Max این شرکت به صورت انفرادی با قیمتی بالا و چیزی حدود 899 $ امریکا عرضه شد که فرمت منحصر به فرد FBX خود را داراست !

با کمک این نرم افزار به آسانی به خلق سرها و صورت های 3 بعدی بپردازید و کنترل کاملی بر روی هر یک از اجزای سر و صورت داشته باشید و در ادامه صورت ها و شخصیت های جدید و تازه ای را خلق کنید . فرمتهای خروجی این نرم افزار سازگار با فرمتهای خروجی با تمامی نرم افزارهای قدرتمند 3 بعدی ساز مانند  3ds max, Cinema4D, LightWave, Maya, MotionBuilder, XSI و ... سازگار است .

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار قدرتمند Facial Studio برای سیستم عامل ویندوز :

FBX file format support - استخراج فرمت FBX که شامل سر و صورت همراه با تمامی اجزای به کار رفته در آن است برای استفاده در نرم افزار های دیگر .

Head deformers - گرفتن کنترل بخشهای مختلف صورت مانند بینی و حفره هایش , دهان , چشم ها , گوش ها , گونه ها , چانه , گردن , ابروان , دندانها و حتی مردمک چشم ها .

Head generators - خلق صورت های مختلف از لحاظ نژاد , سن و نوع صورت و ....

Low, Medium and High resolution - قابلیت استخراح با کیفیت های مختلف , فشرده شده و .....

Wonderful muscles deformations - قدرت بالا در خلق عضله ها

PhotoMatching - امکان ساخت انیمیشن و تصویر 3 بعدی شخصیت از روی یک تصویر داده شده .

Customizable generators - انعطاف و تغییر پذیری تمامی بخش های نرم افزار .

Basic Rendering engine - توانایی Rendering و خلق نهایی تصاویر 3 بعدی با سرعت بالا .

و ....

جزییات کاملتر در مورد این محصول .....

Facial Studio را می توانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.51 را با حجم 43 مگابایت

گالری نمونه کارهای سایت سازنده

Translate To English

کرک در بخش نظرات ....

(برای دانلود این نرم افزار وارد صفحه ی مربوطه از سایت سازنده شده و سپس نام و یک ایمیل معتبر خود را وارد نمایید , پس از مدت کمی یک ایمیل حاوی لینک دانلود از سایت سازنده دریافت خواهید کرد! )

AV Voice Changer

 

برنامه جالبی است که با قرار دادن گزینه های مختلف به شما امکان تغییر صدا رو می دهد.شما با استفاده از این برنامه می توانید افکت های جالبی بروی موسیقی اعمال کنید و یا حتی می توانید از این برنامه در چت روم استفاده کنید.


Crack -Kegenکرک

Downloadدانلود

زوم بر روی عکس تا 1000 برابر بدون کم شدن کیفیت

حتما شما نیز دیده اید که در تمامی نرم افزارهای ویرایشگر عکس حتی فوتوشاپ پس از زوم کردن بر روی یک عکس ، به طور طبیعی کیفیت عکس کاهش میبابد. اما در این ترفند قصد داریم ترفندی را معرفی کنیم که در اصل با استفاده از یک ابزار خاص انجام میشود و به وسیله آن میتوانید تا 1000 برابر بر روی یک عکس زوم کنید اما بدون اینکه اندکی از کیفیت عکس مورد نظر کاهش یابد. تا حدودی این موضوع غیر ممکن به نظر میاید اما میتوانید آن را امتحان کنید!


بدین منظور کافی است نرم افزار STOIK Smart Resizer رو از اینترنت دریافت کنید. با استفاده از این ابزار میتوانید موضوع فوق را انجام دهید. لازم به ذکر است که این نرم افزار از نرم افزارهایی است که پلیس از آنها استفاده میکند.
دانلود
حجم: 1.7 مگابایت
کرک



دیگه اگر نظر ندین از این برنامه های کمیاب براتون نمیگذارم

 حداقل یک کلیکی روی تبلیغاتمون بکنید