اضافه نمودن دکمه دلخواه به نوار ابزار اینترنت اکسپلورر

سیستم عامل : XP

چناچه علاقه مندید که بر روی نوار ابزار (همان جایی که دکمه های Back و Forward وجود دارند) برنامه Internet Explorer دکمه های سفارشی ایجاد کنید به طوریکه کلیک بر آن دکمه موجب اجرا شدن برنامه دلخواه شما گردد از روشی که در زیر می آید تبعیت کنید:
۱) در قسمت ...Run از منوی Start عبارت gpedit.msc را وارد کنید
۲) در پنجره Group poicy بر روی User Configuration کلیک کنید تا باز شود
۳) Windows Settings را باز کنید
۴) Internet Explorer Maintenance را باز کنید
۵) حال در سمت راست پنجره Group Policy بر روی عبارت Browser Tolbar Customizations دابل کلیک کنید
۶) در پایین پنجره ظاهر شده بر روی دکمه ...Add کلیک کنید
۷) در فیلد اول نام دکمه در دومی آدرس فایل اجرایی مورد نظر در سومی آدرس آیکونی رنگی و در چهارمی آدرس آیکونی سیاه و سفید را قرار دهید
۸) پنجره Group Policy را ببندید و با اجرای Internet Explorer نتیجه کار را ملاحضه کنید

تذکر : اگر دکمه خود را ندیدید بر روی Toolbar برنامه Internet Explorer کلیک راست > Customize > به کمک دکمه Add دکمه خود را از پانل سمت چپ به پانل سمت راست منتقل کنید

منبع 3line3.blogsky

طرف تو کدوم رومه

برای این که بدونین طرف کجاست , باید در صفحه اصلی مسنجر جایی که لیست دوستان قرار دارد, روی message در بالای مسنجر کلیک کنین... حالا به منوی file بروید و گزینه GO TO USER CHAT را برگزینید ... حالا یه صفحه میاد که دو قسمت بیشتر نداره ... روی قسمت دوم کلیک کنید و ID طرف مقابل رو بنویسید و گزینه OK رو بزنین ... حالا اگر طرف ONLINE باشه و توی چت روم باشه بدون اینکه روحش هم خبردار بشه وارد روم او می شوید ... اما اگه ONLINE نباشه یا اینکه توی روم نباشه, دوبار پیغامی با این مضمون روی صفحه ظاهر می شود : USER IS NOT IN CHAT ROOM

کسب درامد واقعی این روش با همه روشهای گفته شده فرق میکند

 

واسه یک بار هم شده امتحان کنید

Leadexchange               

یک سایت عالی

پیشنهاد میکنم که حتما در این سایت عضو شوید

اولین دریافت من به مبلغ ۵ $ در ۱۶/۵/۱۳۸۲

 

 

8/6/04
   11:23

Payment Received

21742727

Gold

+0.023214

862590

5.00 USD

342.00

From: Leadexchanger.com    Merchant Reference #: 9

Memo: Leadexchanger Payment.

 

 

 توضیح :

1- در این سایت برای کامل کردن هر offer  ده امتیاز (point) میدهد .

           (1point )= $0.01 USD (1 cent)

2- در روز شما 10 offer دریافت میکنید و درصورتیکه همه آنها را کامل کنید 100 امتیاز دریافت میکنید.

3- در زمان ثبت نام شما 100 امتیاز جایزه میگیرید.

4- هنگامی که امتیاز شما به 500 رسید ، شما میتوانید آنرا به شماره حسابتان درe-gold(یک سایت خیلی بزرگ و معروف که به شما یک حساب اینترنتی میدهد که شما درآمد خود را در شماره حساب واریز میکنید و میتوانید بعد آن را به حسابتان در ایران واریز کنید من در زیر چگونگی ساخت آن را توضیح دادم) بریزید .

۵ - شما در هر روز میتوانید 1$ بدست بیاورید که زمانی که به 5$ رسید آنرا دریافت میکنید .

۶- اگر شما زیر مجموعه داشته باشید میتوانید درآمد خود را خیلی زیادتر کنید مثلا اگر شما 5 زیرمجموعه مستقیم داشته باشید که هر کدام از آنها هم 2 زیر مجموعه مستقیم داشته باشند و Â… که هر کدام از آنها در روز از 10 offer فقط 8 عدد را کامل کنند ، درآمد شما از زیر مجموعه هایتان به تنهایی ، در روز 16$ میباشد.

1st level - 20%

2nd level - 10%

3rd level - 10%

4th level - 10%

5th level - 10%

 

  ثبت نام :

مرحله اول - بعد از کلیک بر روی لینک زیریک پنجره باز میشود که شما باید بر روی گزینه    become a member    کلیک کنید  و میبایست فرم ظاهر شده را پر کنید و گزینه register را کلیک کنید.

REGISTER

 

مرحله دوم - یک e-mail برای شما فرستاده میشود که شما برای تایید ثبت نام و شروع فعالیت باید حتما‌‌ بر روی لینک موجود در آن کلیک کنید .

مرحله سوم - user name و password خود را در پنجره ظاهر شده وارد کنید و اینتر کنید .

مرحله چهارم - شما میبایست نوار ابزار مخصوص این سایت را download و نصب کنید . برای این منظور بر روی شکل کوچک و زرد رنگی (banner) که در آن نوشته شده download leaderexchanger toolbar(170 kb) کلیک کنید .این کار مدت کوتاهی زمان میبرد .

                 « توجه : برای نصب باید تمامی پنجره های internet explorerخود را ببندید »

مرحله پنجم - internet explorer را فعال کنید و بر روی نوار نوار ابزار آن کلیک راست کنید و نوار ابزار leaderexchanger toolbar را انتخاب کنید تا در کنار نوار ابزارهای دیگر قرار گیرد .

مرحله ششم - بعد از download و نصب برنامه بایستی وارد account خود شوید و در پایین صفحه لینک register toolbar را کلیک کنید .

 

 

شروع کار :

اکنون میتوانید کار خود را در این سایت شروع کنید برای این منظور مراحل زیر را انجام دهید :

1 - از نوار ابزار ظاهر شده در پنجره internet explorer گزینه connect و سپس get offer را کلیک کنید.

2 - در لیست ظاهر شده لینک هر offer را کلیک کنید و در سایتی که باز میشود ثبت نام کنید .

3- بعد از ثبت نام باید گزینه completed از نوار ابزار leaderexchanger که در پنجره internet explorer شما میباشد را کلیک کنید و از پنجره offer ها بر روی لینک همان offer کلیک کنید . درصورتیکه کار درست انجام شده باشد 10 امتیاز به شما داده میشود و آن offer از پنجره offer ها حذف میشود . در غیر اینصورت ممکن است به شما بگوید که کار را هنوز کامل نکرده اید در اینصورت شما وارد account خود در سایتی که ثبت نام کردید شوید (login) و دوباره اعمال فوق را انجام دهید (یعنی کلیک بر روی لینک آن offer ).

هنگامی که امتیاز شما به ۵۰۰ رسید بایستی حدود ۱۰ روز صبر کنید تا account  شما چک شود . در صورتیکه کار خلافی انجام نداده باشید ، بعد از ۱۰ روز یک گزینه در account  شما ظاهر میشود که شما باید شماره e-gold  خود را وارد کنید که بعد از ۳ روز پول به حساب شما واریز میشود .

همچنین شما می توانید بعد از ورود به account خود و رفتن به قسمت referrals و بعد از آن  در قسمتی که جلوی آن نوشته شده است Your referral link is: لینکی را مشاهده نمائید که از آن می توانید برای گرفتن زیر مجموعه برای خود استفاده نمائید  

    

 

 

 

 ایجاد حساب الکترونیکی

- برای باز کردن حساب الکترونیکی egold روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.e-gold.com/  

2- در صفحه باز شده روی Creat An Account که در سمت چپ صفحه قرار داره کلیک کنید.

3- در پنجره بعدی که شامل قوانین و گفته های سایت است بروی I Agree کلیک کنید.

4- در پنجره بعدی شما یک فرم رو می بینید که از 5 قسمت تشکیل شده!

  • قسمت اول Account Name : در این بخش شما برای حساب خودتون هر اسمی که دوست دارید می تونید انتخاب کنید ، این اسم رو وقتی پول میفرستید به گیرنده نشون میده!

  • User Name : در این قسمت شما کد کاربر رو انتخاب میکنید که در زمان ورود به سایت استفاده می شه!

  • Point of Content : در این قسمت بترتیب اسم ، آدرس ، شهر محل سکونت ، استان ، کشور  ، تلفن تماس و رمز کمکی را وارد کنید! رمز کمکی زمانی استفاده میشه که شما رمز اصلی رو فراموش بکنید! برای همین در وارد کردن این قسمت دقت زیادی بکنبن و حتمآ به خاطر بسپارید که چه چیزی رو انتخاب کردید!

  • Passphrase : در اینجا برای حساب خودتون یک رمز انتخاب کنید و اونو در هر دو قسمت این بخش وارد کنید! سایت egold کاملآ Secure است یعنی وقتی که کدها رو ارسال و دریافت می کنه در برابر هکرها حفاظت میکنه! با این وجود برای ایمنی بیشتر شما می تونید رمز خودتون رو با استفاده از کی برد رمز وارد کنید که کاملآ مطمئن باشه. البته من خودم زیاد از این مورد استفاده نمی کنم.

  • Turing Number Entry : این قسمت بدین منظور طراحی شده که این فرم توسط نرم افزارهای اتوماتیک که برای پر کردن فرم نوشته شده است کار نکند! شما در این قسمت یک عکس می بینید که یک عددی نوشته شده و برای اینکه راحت خونده نشه ( توسط همون برنامه ها ) حسابی خط خطی شده! این عدد رو در قسمت پایین عکس وارد کنید!

  • خب حالا بر روی Open کلیک کنید تا حساب شما باز شود.

5- اگر اطلاعات رو درست وارد کرده باشید در این صفحه شما این پیغام رو مبینید:

Your New egold account number is being sent via email to:

your email @ test.com

معنی این جمله اینه که شماره حساب egold شما به این آدرس ایمیلی که در زیر نوشته شده ارسال شد! ( این همان ایمیلی است که در فرم ثبت نام وارد کردید )

6- حالا ایمیل خودتون رو چک کنید و شماره حساب خودتون رو که یک عدد ۷ رقمی است در یک جای مطمئن یادداشت کنید که یادتون نره.

تبریک به شما! حالا شما یک حساب egold دارید که میتونید اونو در همه جا استفاده کنید!

حالا که شما یه حساب باز کردید این سوال براتون پیش میاد که چطوری میشه به این حساب پول واریز کرد و یا برداشت کرد؟ برای این کار روشهای فراوانی وجود دارد که من به چند نمونه از این روشها که مناسب ما ایرانیها می باشد را به شما معرفی میکنم!                                      

                               

                            نحوه دریافت پول از e-gold

 روش اول   

برای اینکه شما بتوانید پولتون رو در ایران به راحتی دریافت کنید ابتدا لازم دارید که یک حساب ارزی داشته باشید .حساب ارزی در هر نوع بانک داخلی(شعبه ارزی) مثلا رفاه-ملی-صادرات یا بانکهای دیگر قابل ایجاد است که حداقل موجودی آن باید$100 باشد برای باز کردن این حساب یک برگ فتوکپی شناسنامه و صد دلار پول لازم دارید بعد می تونید به هرکدام از بانکها مراجعه کنید و حساب باز کنید پیشنهاد من بانک رفاه است. (بعدها اگر حساب شما خوب باشد از طریق این بانک می تونید کارت اعتباری ویزا نیز تهیه کنید)

بعد برای انتقال پول خود از e-gold به سایت https://www.londongoldexchange.com  مراجعه می کنید.و در این سایت ثبت نام کنید و در قسمت sell e-currency این سایت فرمی برای انتقال پول به هر جای دنیا وجود دارد شما قسمتهای مختلف این فرم را یادداشت کرده و به بانکی که در آن حساب باز کردید برید و اطلاعات لازم رو از اونها می گیرید. اطلاعاتی شامل نام- آدرس بانک- کدSWIFT ومواردی که در فرم وجود دارد. بعد برای انتقال از این اطلاعات استفاده کنید . دقت داشته باشید که اگر حتی شما حساب ارزی نداشته باشید افرادی وجود دارند که پول شما در ایگولد را با کم کردن مقداری از آن از شما می خرند . پس نگران حساب ارزی نباشید .

   روش دوم

  http://www.bidforexchange.com 

مسئولین این سایت در ایران هستند و پول شما را به حساب بانکی شما واریز میکنند. و به حساب ارزی هم نیازی نیست (البته اگر در ایران زندگی میکنید)

        

 توجه :

برای ارسال پول به حساب ارزی در ایران در  این سایتها باید از حالت bank wire استفاده کنیم.

توجه داشته باشید که در بیشتر سایتهایی که شما ثبت نام میکنید برای فعال شدن و تأیید ثبت نام یا دیدن user name  و password باید به e-mail خود رجوع کنید و در صورت نیاز لینک تأیید ثبت نام را کلیک کنید.

 

اینم چند لینک دیگه که باید مثل روش اول مورد است قرار گیرند

این سایت هم در تمام کشورها پول را به حساب ارزی واریز میکند .

برای فرستادن پول به حسای ارزی و تبدیل e-gold  به

 PayPal, HyperWallet, BrightPay, GoldMoney , E-bullion

این سایت،هم به حساب ارزی و هم بصورت چک پول را در ایران بدست شما میرساند.

منبع: 3line3.blogsky.com