اموزش هک سایتهاو Guest book

سلام امروز میخواهم یک اموزش تریپ بدم.شما برای این کار تو گوگل سرچ میکنید:"intitle:guestbook "advanced guestbook 2.2 powered"

خوب سایتهای زیادی پیدا میشند.بعد در بالای سایت نوشته admimistration: کلیک میکنید و بعد صفحه ای که باز شد در کادر username هیچی نمینویسید ودر کادر pasword این اکسپولیت را میزارید      ) OR ('a' = 'a     خوب الان وارد قسمت کنترل سایت شدید ; حالا روی EASY ADMIN  کلیک کرده و هر کار که خواستید انجام دهید
اینم یک نوع سایت که من هکیدمش   
www.clutchcargorocks.com/guestbook       امیدوارم حال کرده باشید    (( اگه بتونم اموزش تصویریش را میگذارم))
نظرات 6 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:25 ب.ظ http://boghzetarane.blogfa.com

سلام
خوبی
هرچی سعی کردم نشود
اگر تصویریشو بزاری ممنون میشم
منتظر میمونم
در ضمن اگه گذاشتین تو نظرات وبلاگم اطلاع بدهید
ممنون میشم
بای

bahram دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.irantiger.blogfa.com

salam khoobi?? eydet mobarak .. linketo gozashtam merci lotf kardi bye

امیر دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.abrishamgames.blogsky.com

سلام:
لطفا آدرس لینک ایستگاه کامپیوتر رو از www.abrishamgames.tk به www.abrishamgames.blogsky.com
تغییر دهید.
باتشکر امیر
مدیر وبلاگ

جن زده سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ق.ظ http://jenzade.blogsky.com/

سلام مهدی عزیز.
سال نو مبارک.
من دائم در براوزرهای مختلف سایتهای تبلیغاتی دریافت می کنم. بدون اینکه روی لینکی کلیک کنم، خود به خود سایتهای تبلیغاتی باز میشن.
برای حل مشکل از نرم افزار XoftSpy استفاده کردم که نتیجه نداد.
ممکنه راهنمایی کنی؟

مجتبی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام دوست عزیز .اولا ممنون از آموزشت ولی میخوام بگم شما که زحمت میکشید توی تایپ کردن دقت کنید .مثلا این پسوردی که نوشتی اصلا معلوم نیست چی هستش؟‌کدوم رو اول بنویسیم ؟؟

مرسی از راهنماییتون

پردیس چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:04 ق.ظ

سلام من اصولا از هکرا می رسم ولی کارم به شما افتاده...من پسورد آیدی م رو گم کردم سوالاتش هم یادم نیست شما می تونین کمکم کنین؟اگه آره برام ایمیل بدین مرسی از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد