سلام یه حرف چخ از برانکو سرمربی تیم ملی

در مصاحبه دیرو قدس با برانکو وقتی خبر نگار قدس از برنکو پرسید همسرت شکست بیشتری نسبت به شما در زندگی خرده و پیرتر به نظر میرسد برانکو یه حرفی زد که من شخصا کف کردم گفت معشوقی که عشقش را میپرستد پیر میشود تا معشوقش جوان بماند واقعا جالب بود چنین زوج عاطفی در کشورهای اروپایی خیلی کم پیدا میشه آقا حالا که بحث به فوتبال کشیده شد یه چیزی میخوام بگم که باسم عقده شده حالم از علی دایی الاغ بهم میخره سرش فقط مثل گاو تو زمین میدازه پایین و قدم میزنه هر توپی هم که بهش میرسه خرابش میکنه این مرتیکه زبون نفهم کی میخواد دست از سر تیم ملی بر داره من نمیدونم تنها دلیلی که از تیم ملی کنارش نمیزارن اینه که به فدراسیو کمک مالی میکنه اون آدمای ببخشیدببخشید (من تا به حال تو وبلاگم از این کلمه استفاده نکرده بودم) خار کسه هم بهش میدون میدن آخششششششششششششششششش راحت شدم حتما نظرتون در مورد دایی تو ای پست بگین موافق باشین
نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ق.ظ

فسیل فوتبال.
میدونی هر وقت توی زمین می بینمش با خودم می گم یه ادم چقدر می تونه به خودش گند بزنه.

حمید از کرمان یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ

مرسی بهترین سایت را دارید من الان ۳ ساعت است که خارج نشدم مخصوصا با شوخی هایی که میکنید ۲-در ایران الگو کم داریم برای جوانان و علی اقا باید الگوی جوانان ایرانی شود چرا حالا فسیل شده من نمیدانم ۱۳/۱/۸۵

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد