اینم چند تا تم زیبا برای

اینم چند تا تم زیبا برای گوشی های سری ۶۰ نوکیا برای دانلود هر تم روی عکس اون کلیک نمایید

نظرات 2 + ارسال نظر
شیپورچی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ب.ظ http://sheipoorchi.blogsky.com

آماده برای تبادل لینکم عزیز.لوگو وبلاگم رو بزار منم این کارو میکنم

*مهتاب* چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ق.ظ http://www.shabe-sard.blogsky.com


"اگر صاحب عطیه پیشگویی باشم و آگاه باشم بر تمام اسرار و بر تمامی دانش‌ها ، اگر ایمانم چنان کامل باشد، تا آنجا که کوهها را جابجا کنم و عشق نداشته باشم، هیچم و اگر تمامی اموالم را میان فقرا تقسیم کنم و اگر بدن خود را به آتش بسپارم، اما عشق نداشته باشم ، هیچ حاصلی بدستم نیست ." « پائولو کوئیلو

دوست خوبم سلام.
ببخش عزیزم که دیر به دیر بهت سر میزنم. ممنونم که به یادم بودی و اومدی پیشم. می دونی که هدف از وبلاگ من طرح مباحثی هست که شاید تکرار باشه اما برای در خاطر موندگار شدن لازمه روش بحث بشه .
عزیزم اومدن تو و دقت و مطالعه ات این هدف و معنا می بخشه .
من بحث جدیدم رو آغاز کردم پیشم بیا و دیدگاهت رو بگو . ما همه برای متعالی شدن قدم بر میداریم بیایم قدمامون و هماهنگ کنیم برا خودمون و دیگران ارزش قائل باشیم . ما همه از یه منبع انرژی می گیریم . اونهم عشـــــــــــق هستش "عشق الهی" .
منتظرتم عزیزم .
در پناه خدا .
عالی بود موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد